Γκόγια - Ταυρομαχία 1
Κωδικός Προϊόντος: LR-00-000015
Διαθεσιμότητα: Διαθέσιμο
Πίνακας με εκτύπωση σε καμβά και τελάρο.
Ολοκληρωμένη κατασκευή, με περιμετρική (πλαϊνή) εκτύπωση και τοποθετημένη αγκράφα, έτοιμη για να αναρτηθεί στον τοίχο σας.
Εκτυπωμένος καμβάς με οικολογικά μελάνια νερού εσωτερικού χώρου,
που προσδίδουν στο έργο εντυπωσιακά χρώματα , πάντα φιλικά προς τον άνθρωπο και το περιβάλλον.
Επιλέξτε το μέγεθος του πίνακα, τον τύπο του τελάρου και προσθέστε απλό βερνίκι ή ελαιοτυπία (καλλιτεχνικά λάδια) για να δώσετε ακόμη περισσότερο καλλιτεχνική υφή στο έργο. Η επεξεργασία αυτή κάνει τον πίνακα μοναδικό σαν ενα Έργο τέχνης.
Με δυνατότητα προσθήκης κορνίζας, πλάτης κορνίζας ή πλάτης καμβά.
Με την 35ετη εμπειρία και μοναδική ποιότητα κατασκευής Afisorama.
Η Ταυρομαχία (Ισπανικά: Tauromaquia) είναι μια σειρά 33 χαρακτικών που φιλοτέχνησε ο Ισπανός ζωγράφος και χαράκτης Φρανθίσκο Γκόγια, η οποία δημοσιεύθηκε το 1816. Τα έργα της σειράς, όπως φανερώνει το όνομά τους, παρουσιάζουν εικόνες ταυρομαχιών. Δεν είχε πολιτικό περιεχόμενο, και δημοσιεύθηκε στο τέλος του 1816 σε μια έκδοση 320 έργων - για πώληση ως σειρές ή ως μεμονωμένα έργα - δίχως προβλήματα. Δεν έτυχε κριτικής ούτε εμπορικής επιτυχίας. Ο Γκόγια γοητεύονταν από την ταυρομαχία που φαίνεται πως τον ενέπνεε ως θέμα, καθώς απoτέλεσε συχνά το αντικείμενο έργων του: σε αυτοπροσωπογραφία του (1790 - 1795) απεικονίζει τον εαυτό του με στολή ταυρομάχου· το 1793 είχε υποβάλλει στη Βασιλική ακαδημία του Σαν Φερνάντο οκτώ πίνακες σε λευκοσίδηρο που είχαν ως θέμα τους ταύρους από τη στιγμή που γεννιούνται μέχρι τη στιγμή που οδηγούνται στην κορίντα· με το ίδιο θέμα ασχολείται και στη σειρά λιθογραφιών του Οι ταύροι της Μπορντώ (1825), μια ομάδα αντιτύπων της οποίας αγόρασε ο Ντελακρουά. Ενδεικτικό της αγάπης του για τους ταύρους και την ταυρομαχία είναι το γεγονός ότι σε μία επιστολή του είχε υπογράψει ως Φρανθίσκο των Ταύρων (Francisco de los Toros). Πιθανώς η λατρεία του κινδύνου τροφοδοτούσε και υποκινούσε τη δημιουργική του έμπνευση, όπως φαίνεται και από την επιμονή του σε εικόνες μαρτυρίου και άλλων πράξεων βίας.